sâmbătă, 26 septembrie 2009

Gayishool - Brings "gay" back to Gaysha!

Bine v-am găsit!

Tentative de a mă destăinui vouă prin intermediul unui jurnal online pot spune că am mai avut. Toate până acum au murit, însă, destul de repede. Cred că şi eu mă întreb uneori de ce...poate că subiectele pe care am vrut să le abordez au fost unele efemere şi atât au trebuit să trăiască. Poate că nu. Cert este că îmi doresc ca de această dată să fie altfel. :) Şi nu mă pot abţine să nu zâmbesc. Replica asta m-a făcut să mă gândesc la încurajările pe care mi le ofer la o nouă "tentativă de relaţie"...gen: de data asta îmi doresc să fie altfel... Am să iau lucrurile uşor, am să încerc să nu fac vreo miscare bruscă...de ce?! Într-o relaţie acţiunile trebuie făcute ca şi cum a-i manevra o viperă..Cu cât grija e mai mare, cu atât posibilitatea de a fi muşcat scade.
Ar trebui să spun o vorbă-două despre mine, poate... Păi dacă e ceva ce urăsc maxim şi peste care nu aş putea trece e Minciuna. Minunata "Doamnă" care are picioarele relativ-scurte. Acum de exemplu sunt plin de nervi pentru că tocmai am fost minţit. Care e scopul pentru care spui cuiva: "Îmi place melodia de la status!" dacă tu nici nu ai dat click pe ea să vezi despre ce e vorba?! Nu am să înţeleg niciodată minciuna şi nici situaţiile din care ea se naşte.
Whatever...
Eu am 22 de ani şi momentan sunt "jobless" (a se citi careless)...
Am cunoscut destui oameni, însă nu suficienţi, nu aş putea spune, de exemplu, că sunt expert în psihologia umană sau în stereotipiile caracteristice acţiunilor gay-lor, şi nu numai, pentru că nu sunt. Mi-ar fi de folos(şi încă cum)...dar mă mulţumesc cu ce am :D
Am abilitatea de a demasca. Nu ştiu dacă face parte din bagajul primit la naştere sau este o chestie dobândită din experienţele trăite... La exact 6 luni de la Catastrofa Cernobîl, am apărut eu :D: superb, cum mă veţi cunoaşte, smart şi cu o carismă inconfundabilă ;)
Era toamnă, dar ningea într-un mare fel... Nu ştiu dacă e o chestie reală, ori e ceva ce s-a născut şi a crescut în mintea mea...îmi amintesc mirosul de crizantemă. E ceva ce nu pot explica foarte bine... Numai gândindu-mă la senzaţia pe care mi-o dă crizantema, îmi dau lacrimile...
Sunt sentimental.
Sunt pasional.
Sunt gelos.
Sunt Scorpion...
Sunt Ego-ul pe care vă invit să îl descoperiţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu