luni, 28 septembrie 2009

Te iubesc!

Mă gândeam încă de aseară să vorbesc despre “te iubesc” care a devenit atât de frecventat de cei din jurul meu încât a ajuns să mă sperie...
Cred că în ultima lună, am auzit această „expresie” din gura a cel puţin 5 persoane. Că o aud, nu mă deranjează, mi-aş dori totuşi să şi cred asta. În primul rând cred că ar trebui ca persoanele care utilizează aceste două cuvinte să le cunoască semnificaţia şi să nu mai abuzeze de ele, folosindu-le doar atunci când este cazul.
Mă iubeşte cea mai bună prietenă, deşi nu mi-a mai spus-o până acum, o cred. Ea nu spune ceva ce contrazice ceea ce simte .
Mă iubeşte un tip pe care l-am cunoscut anul trecut şi cu care nu am mai vorbit de juma de an. Cel puţin el aşa susţine. Mă mai iubeşte veveriţoiu’ , dar bine, el era beat când mi-a spus-o . Mă iubeşte Mr. Bote. Mă iubeşte fosta cumnăţică. Toată lumea bună mă iubeşte. Ce e de facut, oare?!
Prima dată când mi-a spus cineva „te iubesc” a fost atât de emoţionant încât mi-au dat lacrimile.O cunoşteam bine şi ştiam că nu va spune ceva ce nu simte. A fost prima femeie din viaţa mea. Am iubit-o.
Jesus! Tocmai aruncam un ochi în dex să pun definiţia iubirii şi am avut un şoc...

IUBÍRE, iubiri, s.f. Faptul de a (se) iubi; sentiment de dragoste pentru o persoană de sex opus; relații de dragoste; amor, iubit1. ♦ Sentiment de afecțiune (și admirație) pentru cineva sau ceva. – V. iubi.
Sursa: DEX '98 |

IUBÍ, iubesc, vb. IV. 1. Tranz. și refl. recipr. A fi îndrăgostit, a simți o mare afecțiune pentru o persoană de sex opus. ♦ Refl. recipr. A avea relații sexuale cu o persoană de sex opus. 2. Tranz. și refl. recipr. A ține extrem de mult la cineva sau la ceva. 3. Tranz. A-i plăcea să... – Din sl. ljubiti.
Sursa: DEX '98 |

Nici măcar nu iubesc cum trebuie...sau cel puţin, nu aşa cum defineşte DEX-ul această acţiune.  Me sad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu