marți, 29 septembrie 2009

De ieri am început să îmi rememorez relaţiile. Nu sunt multe, nu sunt nici puţine. Sunt ale mele şi le iubesc pe fiecare în parte. Diferit, ce e drept. Gandindu-mă despre ce să vă povestesc astăzi, mă uitam pe lista cu nume pe care am încropit-o ieri. As vrea sa punctez o scurtă perioadă wow! din viaţa mea. Tot Romică mi l-a prezentat şi pe el...acum vreun an. Ce e diferit la el e că e trecut de media de vârstă la care m-am oprit până să îl cunosc. De fapt, el e cel care creste acum media de vârstă a persoanelor cu care am fost. Are 32 de ani. Ştiu că pare o stereotipie următoarea replică, dar aşa este, nu părea de 32 de ani...adica nu pare, mai mult de 25 nu i-ai da. Era frumos. "şi faţa şi îmbrăcămintea şi gândurile". Este logodit (aproape însurat) şi stă cu tipa respectivă de aproape 5 ani. De-aia nici nu am mai continuat. Ce avea el era mult prea frumos pentru a fi stricat doar pentru a-şi satisface el o curiozitate... Iar eu nu sunt atât de egoist încât să nu văd că el era fericit cu ce avea.
Nu a mai încercat niciodată cu un bărbat, mi-a spus. Genul bi-curious, aţi spune:))
Am mers la el între Crăciun şi Revelion şi a fost foarte nice...am mai mers de vreo două ori de atunci şi ne-am mai întâlnit odată pe stradă.
A renunţat odată la a ne vedea pentru a merge cu iubita lui la parinţi iar eu mi-am dat seama că nu are rost să ma mai amăgesc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu